Professzionális implantológia

Implantológia

Professzionális Implantológia

Implantológia:

Fogaink elvesztése, azok esztétikai állapotának romlása minden embert megvisel. A nehezebb rágás, a kellemetlenebb beszéd és esztétikum kényelmetlen élethelyzetet teremt, amely a napi kedélyállapot fontos meghatározója. A hagyományos fogpótlási módszerek nem mindig képesek megfelelő megoldást nyújtani. A legjobb eredményt a legtöbb esetben az implantátumos fogpótlás jelenti.

Mi a fogorvosi implantátum?

Olyan bio-anyagból készített műgyökér, amelyet a elvesztett fog helyére ültetnek be a fogpótlás viselése céljából. Az implantátumokat biológiailag semleges titánból készítik

Hogyan történik a kezelés?

Az előzetes vizsgálat alkalmával kezelőorvosa megvizsgálja annak eldöntésére, hogy elvégezhető-e az implantátum beültetése. Az esetleges gyulladásokat meg kell gyógyítani, szuvasodást illetve ínygyulladást kezelni kell mielőtt sor kerül a beavatkozásra.

Ezután történik az implantációs fogpótlás tervezése, melynek során kezelőorvosa megbeszéli Önnel a felmerülő kérdéseket (mennyi implantátum beültetése szükséges, a gyógyulási idő alatt akar-e Ön ideiglenes fogpótlást viselni, a várható költségek tisztázása, időpont egyeztetés stb.).

Helyi érzéstelenítésben megnyitják az állkapcsot azon a helyen, ahova az implantátum a csontba behelyezésre kerül. Az implantátum-ágy előkészítése után behelyezésre kerül az implantátum. Az implantátum általában a nyálkahártya alatt védetten gyógyulnak tovább. A gyógyulási szakasz kb. 3 hónapot vesz igénybe. Ez idő alatt az implantátumok felszínén lévő mikropórusokba „belenőnek” a csontsejtek. Ez a csontos összenövés (osszeointegráció) hozza létre az implantátumok stabil rögzülését, amely révén képesek az implantátumok a rájuk ható rágónyomás tartós, károsodásmentes elviselésére.

A gyógyulási időt követően kerül sor az implantátumos fogpótlás elkészítésére. Először az íny védelme alatt gyógyuló implantátumot szabadítják fel, majd az implantátumokba beillesztik azokat a fejrészeket, amelyek a fogpótlás megtámasztására szolgálnak. A kívánt fogpótlás egy héten belül elkészül.

Mennyibe kerül az implantátum?

Az implantációs kezelések költsége a beavatkozás mértékétől függ. Forduljon hozzánk bizalommal, és készíttessen velünk egy árajánlatot.

Meddig tartanak az implantátumok?

Az implantátumok megfelelnek a tartós fogpótláshoz szükséges technikai követelményeknek. Hogy meddig viselheti örömmel, az elsősorban Önön múlik. Alapos szájhigiéniával megelőzheti azokat a gyulladásokat, amelyek veszélyeztetik az implantátumot.

A sikeresség tekintetében rizikófaktornak számít a túlzott alkoholfogyasztás, a drogfüggőség és az erős dohányzás.

Implantációs rendszerek:
www.oraltronics.com